пʼятницю, 27 березня 2020 р.

П'ЯТНИЦЯ 27 БЕРЕЗНЯ

Доброго ранку, шановні учні!

Ви тільки погляньте, яку країну Геометрії ви створили! Дуже вдячна вам та батькам за плідну працю!




Гадаю, що ви бачили новини, або вам розповідали батьки, чому ми зараз не ходимо до школи. Я пропоную запустити челендж #явдома. 
Вам потрібно намалювати будинок ( використовуйте олівці, фарби, або фломастери), написати #явдома та сфотографуватися з ним. Зразок додається.

Чекаю фото ваших робіт у групі класу в Вайбері. Не забувайте, що потрібно вивчити вірш!
Вітаю із закінченням робочого тижня!  Бажаю гарних вихідних! Дотримуйтесь правил особистої  безпеки та гігієни і будьте здорові!

четвер, 26 березня 2020 р.

ЧЕТВЕР 26 БЕРЕЗНЯ
Доброго ранку, мої розумні діти!
УКРАЇНСЬКА МОВА - Букви Є та є.
1. Пограємо.

2. Для гарного настрою та тренування пам'яті вивчи один вірш напам'ять (на вибір, до понеділка)

Якщо є можливість, запиши відео, як ти напам'ять розповідаєш вірш та надішли мені.
3. Відкрийте зошит, запишіть. 2 рядка - каліграфічна хвилинка, а далі - все перепишіть.
4. Втомилися? Час відпочити.
5. Робота з підручником на с.45.


6. Знайди слова.
7. Тестове завдання до тексту на с.45.



8. Хвилинка-цікавинка.

МАТЕМАТИКА. Многокутники.
1. Весела лічба.


2. Хвилинка каліграфії ( робота в зошиті, записати тільки один рядок).
3. Математичний диктант.
4. Робота з підручником (с. 138-139) - опрацюйте матеріал, письмово виконайте № 4 на с.139.
5. Час для відпочинку.


6. Виконайте завдання.


7. Творче завдання. Пофантазуйте та створіть свою країну Геометрії. Вам необхідно мати аркуш в клітинку, фломастери та ось такі підказки. Чекаю на фотозвіт!



До зустрічі завтра!


середу, 25 березня 2020 р.

Дистанційне навчання
СЕРЕДА 25 БЕРЕЗНЯ
Доброго ранку, діти! Дивлюся на ваші роботи та радію! Молодці! Так тримати!

УКРАЇНСЬКА МОВА. Букви Єє.


1. Розпочнемо з аудіоказки. Прослухай.


2. Запишіть свої враження у бланку.
Перевірте себе:
назва - "Маленький єнот і той, хто сидить у ставку"
автор - Ліліан Муур
герої - маленький єнот, дикобраз, скунс, кролик.
3. Знайомство з буквою Є.


4. Робота в зошиті (прописати).
5. Час для відпочинку.

6. Продовжуємо працювати в зошиті, а потім в підручнику (с. 44).


7. Фізкультхвилинка для очей.


8. Ви чудово попрацювали! Найкумедніші єноти для гарного настрою.


9. 
Зроблено в Padlet
МАТЕМАТИКА. Многокутники.
1. Порівняйте числа та вирази.
2. Каліграфічна хвилинка (пишемо в зошитах ).
3. Математичний диктант (пишемо тільки відповіді).
4. Пригадайте геометричні фігури.

5. Перегляньте відео.

6. Час для відпочинку.

7. Працюємо в підручнику (с. 136-138). Опрацюйте матеріал, письмово виконайте № 6 на с. 138. Чекаю фотозвіт № 4, с.137.




8. Закріплення вивченого матеріалу.



Нехай щастить!







вівторок, 24 березня 2020 р.

Дистанційне навчання

ВІВТОРОК 24 БЕРЕЗНЯ

Доброго ранку, мої любі!
Переглянула вчора ваші роботи, ви всі молодці! Так тримати!
Українська мова - Букви Ее. Письмо великої букви Е.
1. Пригадайте алфавіт та пограйте.


2. Каліграфічна хвилинка. Відкрийте зошит, пропустіть 1 рядок та пропишіть склади, слова, речення.

3. Малюнковий диктант - записати у зошитах слова, які ви бачите на малюнках (через кому).





4. Склади речення та запиши його. * Фокстрот - чудовий і романтичний парний танець, що відрізняється одночасно свободою рухів і елегантністю, легкістю, плавністю й м'якістю.


5. Відпочиньте, попийте водичку і зробіть нашу улюблену руханку.



6. Робота з підручником (с.43). Уважно прочитайте казку, пригадайте види казок та подумайте, що гном сказав дітям.

7. Хвилинка - цікавинка.
Подумайте тільки: порція прохолодного смаколика під назвою морозиво з’їдається у світі кожні три секунди! А ви коли-небудь задумувалися, де і як з’явився цей десерт? Зараз ви відправляєтесь у шестихвилинну мандрівку по Стародавньому Китаю, де й був уперше приготовлений десерт-прародич морозива.


8. Ви вже здогадалися, яке буде творче завдання? 
Ви такі творчі та талановиті діти, тому легко це зробите.
Вам потрібно намалювати морозиво. Фотоколаж малюнків я висвітлю на цій сторінці!



9. Тестове завдання до казки (с.43)



Математика. Кут. Моделювання кутів з підручного матеріалу.
Зображення кутів на папері.
1. Гра "Від більшого до меншого"


2. Гра "Яку рибку спіймав кожен?". Добери пари.



3. Каліграфічна хвилинка. Пишемо в зошиті (від 1 до 10).

4. Математичний диктант (пишемо одразу відповіді).
5. Перегляньте відео (дивитися 2 хвилини).


6. Відкрийте підручник на с.134-135, усно опрацюйте, письмово виконайте лише № 6 на с.135.
7. Час для відпочинку.


8. Порахуйте кути.
9. Знайди пару: фігура та цифра, яка відповідає кількості кутів у фігурі.




Бажаю успіхів!