четвер, 21 травня 2020 р.

П'ЯТНИЦЯ 22 ТРАВНЯ

Доброго ранку, мої любі!


МАТЕМАТИКА. 
Оберіть будь-яку картку та виконайте завдання.




ЧЕТВЕР 21 ТРАВНЯ

Доброго ранку, мої активні учні!










УКРАЇНСЬКА МОВА. Букви Юю. Письмо малої та великої букви Юю.

1. Виконайте завдання.


2. Каліграфічна хвилинка.

3. Перегляньте відео.
4. Подивіться, як пишеться буква Юю. 
Пропишіть рядок, чередуючи велику і маленьку літери Юю.
Юю Юю Юю Юю Юю

5. Прочитайте та запишіть, на яку планету мріє полетіти тюлень.
Встановіть межі слів та запишіть отримане речення.

Ялюблюмалюватитюльпани.



6. Відпочиваємо.

7. Робота з підручником (с.66-67)
Завдання 1
- Подивіться на малюнок. А тепер "увійдіть" у нього. Де ви опинилися? Що ви бачите? Що робить котик? Що робить мишка? Як ви гадаєте, чи можна бігати по калюжах?
- Прочитайте слова.
Завдання 2
- Як ви гадаєте, про що ми будемо читати?
Завдання 3
- Прочитайте дражнилку.
Працюємо на с.67
- Прочитайте, яка улюблена страва Оленки та Сашка. 
Приготуйте свою улюблену страву. Фото надішліть мені (за бажанням).



вівторок, 19 травня 2020 р.

СЕРЕДА 20 ТРАВНЯ

Доброго ранку, мої розумники та розумниці!


МАТЕМАТИКА. Знаходження невідомого зменшуваного. Задачі.

1.Усний рахунок.


2. Каліграфічна хвилинка.
3. Математичний диктант.
Запишіть тільки відповіді.

У папуги Гоші було трохи грошей,
Він на них собі купив:
Чобітки, пальто і бриль.
Й парасольку на додачу.
Скільки всіх нових речей
Він повіз собі на дачу? 

По дорозі їжак біг,
Ніс сім яблук на пиріг,
Одне упало, покотилось.
Скільки яблук залишилось?

Мчаться на санчатах 6 малят
Троє з них дівчата,
Скільки ж там хлоп’ят?

Сім метеликів літають
І на квіточки сідають.
Прилетів ось ще один,
Сів на квіточку і він.
Полічімо швидше всіх,
Цих метеликів прудких.

4. Пригадайте компоненти дій додавання та віднімання.

5. Опрацювання нового матеріалу (с. 179-180, № 1, 4 - усно)


Задача 2

- Прочитайте задачу. Про кого в ній ідеться?
- Назвіть числові дані, шукане.
- Перемалюйте схему в зошит. Що в ній позначає помаранчева частина смужки із числом 2? (Двоє каченят, які сіли на штрафну лаву.) Що позначає жовта частина смужки? (14 каченят, які залишились на полі.)
- Дописуємо у схемі число 14.
- Що позначає фігурна дужка зі знаком запитання? (Скільки всього каченят грало у футбол: тих, що на полі, і тих, які на штрафній лаві, - разом.)
- Як дізнатися, скільки всього каченят грало у футбол? (До 14 каченят додати тих двох, які сіли на штрафну лаву, тобто до різниці 14 додати від'ємник 2).
Пишемо:
14+2=16 (к.)
Відповідь:16 каченят грало в футбол.

6. Відпочиваємо.

7. Продовжуємо роботу з підручником.

Працюємо за зразком:
- Зменшуване  невідоме, від'ємник - 2, різниця - 12. Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці 12 додати від'ємник 2. Зменшуване - 14. Пишемо:
14-2=12            ... - 8=11
20-10=10          ... - 30=50
19-3=16            ... - 40=60
Задача 5

- Прочитайте задачу.
- Позначимо невідоме число знаком "?", віднімемо від нього 20 і отримаємо 30:
? - 20=30
- Це теж задача на знаходження невідомого зменшуваного.
- Як знайти невідоме зменшуване?
Пишемо:
30+20=50 
Відповідь: кіт Матвій задумав число 50.


ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ. САМОРОБКА ДО ДНЯ ВИШИВАНКИ.

День вишиванки відзначають в третій четвер травня. У 2020 році це свято відзначимо 21 травня.
Останнім часом вишиванка стала своєрідним символом патріотизму і любові до своєї країни. Багато її люблять за стильність і унікальність, адже кожен вишитий на ній візерунок має свій символ і значення.

У День вишиванки всі, від малого до великого, вбираються і вирушають у своїх справах. Традиційне українське вбрання виглядає дуже святково і дарує всім відмінний настрій.
 Оскільки у нас карантин, я пропоную вам виготовити сорочки або сукні та оздобити візерунками.

















ВІВТОРОК 19 ТРАВНЯ

Доброго ранку, мої найкращі!


УКРАЇНСЬКА МОВА. Букви Тт. Письмо малої та великої букви Тт.
1. Виконайте завдання.


2. Каліграфічна хвилинка.
3. Відгадайте загадки та пограйте.

4. Перегляньте, як пишеться буква "те".

Запишіть в рядок, чередуючи велику і маленьку літери Тт.
Тт Тт Тт Тт Тт


5. Прочитайте.
6. Відпочиньте.
7. Робота  з підручником (с. 64-65)
- Що роблять кіт та мишка?
- Що вони тримають у руках?
- Зробіть звуко-буквений аналіз слова телефон (усно).
- Прочитайте вірш.
- Розкажіть, про що він.
- Що головне у вірші? Чому ви так вважаєте?

- Діти, а ви знаєте, що таке театр?
- А чи були ви колись на виставі?

8. А тепер послухайте казку про звуки.


9. Продовжуємо роботу з підручником.
- Про які події йдеться у тексті?
- Як ви гадаєте, яка тема тексту?
- Підберіть заголовок (усно).

10. Виконайте пальчикову гімнастику.


11. Прочитайте та спишіть речення.

Тарас і Марта у кімнаті. Тут стул. На стулі котик Муркотун. Там стіл. На столі квіти - маки. У Тараса і Марти лото.




неділю, 17 травня 2020 р.

ПОНЕДІЛОК 18 ТРАВНЯ

Доброго ранку, мої дорогенькі!


МАТЕМАТИКА. Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка.
1. Усний рахунок.


2. Каліграфічна хвилинка.
3. Робота з підручником (с. 177-178, № 1, 4, 6, 7 - усно)

№ 2
Завдання: записати тільки розв'язання задач.
Пишемо:
1) 10-3=7 (к.)
2) 6-1=5 (к.)
3) 16-4= 12 (к.)
Задача 3

- Прочитайте завдання, про кого в ньому йдеться?
- Назвіть числові дані, шукане.
Пишемо:
Всього - 14 к.
Снився тато- 3 к.
Снилась мама  - ? к.
14-3=11 (к.)
Відповідь: 11 кошенятам приснилася мама.

4. Відпочиваємо.

5. Продовжуємо роботу з підручником.
№ 5
- Перший доданок 10, другий доданок невідомий, сума 14. Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок:
14-10=4. 
Справді, 10+4=14         7+?=19
                10+2=12         20+?=30
                12+3=15         ? + 50=100
- Запишіть самостійно.

6. Перегляньте презентацію та потренуйтеся знаходити невідомий доданок.