пʼятницю, 8 травня 2020 р.

П'ЯТНИЦЯ 8 ТРАВНЯ

Доброго ранку, шановні учні!



ВІДПОЧИВАЙТЕ З КОРИСТЮ!

1. Оберіть ОДНУ будь-яку картку та виконайте завдання.

 

 

 

2. Виготовлення голубу.


Подивіться, яких пальчикових героїв зробили наші учні, на вихідних у вас буде час, щоб доробити.



четвер, 7 травня 2020 р.

ЧЕТВЕР 7 ТРАВНЯ


Доброго ранку, мої розумники та розумниці!












УКРАЇНСЬКА МОВА. Букви Пп. Письмо великої букви П.

1. Прочитайте слова та з'єднайте їх з відповідними малюнками.


2. Малюнковий диктант.




3. Знайомимось далі з літерою П (пе).
Хто заховався на малюнку? Назвіть їх.



На що схожа наша буква?


4. Перегляньте відео, запишіть в рядок, чередуючи велику і маленьку літери Пп.
Пп Пп Пп Пп Пп

5. Виконайте завдання. 

Жила собі буква П. Одного разу вона завередувала і втекла. Поставте її на місце та запишіть речення. Підкресліть олівцем імена. Пригадайте, як треба писати імена?

У ...авла є со...ілка.
 ...оліна с...іває ...існі.
 ...етро ...олив квіти.

6. Відпочиваємо.



7. Робота з підручником. (с. 61)
Прочитайте склади.

Підготуйтеся до читання тексту. Перегляньте відео та виконайте мовну розминку.

Прочитайте текст.


Дайте  відповіді на питання:
- Яку назву має текст?
- Яку фразу сказав Петрик?
- Чому здивувалась вчителька?
- Що запропонувала Оленка?

8. Порахуйте, скільки літер П зображено (усно)



9. Нову літеру довчили, тепер можна і відпочити. 
Давайте подивимось невеличкий сюжет про пальчиковий театр, спробуйте  зробити його самостійно, виготовте казкового героя, ім'я якого починається на літеру П ("пе ").



середу, 6 травня 2020 р.

СЕРЕДА 6 ТРАВНЯ

Доброго ранку, мої любі!


МАТЕМАТИКА. Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13-2.

1. Повідомлення теми уроку.
- Сьогодні ми будемо вчитися додавати до двоцифрового числа одноцифрове та віднімати від двоцифрового числа одноцифрове. Також будемо розв’язувати задачі. На уроці ми перевіримо й закріпимо набуті знання. Будемо логічно мислити, будемо уважними, кмітливими.
- У нас сьогодні незвичайний урок. Помандруємо ми з вами до весняного лісу. 

У нашій подорожі нам буде допомагати чарівний клубок.

 А куди він нас приведе ми дізнаємося, виконавши  його перше завдання.

2. "Мозковий штурм" (усно)

Ø Назвати сусідів  числа  11, 15, 17.
Ø Число, що передує 12, 16, 19.
Ø Число, що наступне 20, 19, 14.          
Ø Назвати число, в якому 1 дес.1 од.
Ø Назвати число, в якому 1 дес. 5 одиниць.
Ø Назвати число, яке стоїть перед 17.

Ø Назвати число, в якому 2 дес.

- Молодці! Отже, ми потрапили на лісову галявину.

- А що росте в лісі ранньої весни? Так, це квіти-первоцвіти.
 Як ви думаєте, чому вони так називаються?
-       -   Яка квітка, на вашу думку, розквітає першою?

-        Ця квіточка хоче з’явитися в нашому лісі. Але з’явиться вона там тоді, коли ви виконаєте її завдання. Готові?
3. Гра «Ланцюжок»
5 + 3 – 1 + 2 – 3 + 1 – 2 → 5
4.Каліграфічна хвилинка
- Яке число отримали у відповіді? (5)
- Скільки букв у слові «весна»? (5)
-  З яких двох чисел можна скласти це число? (1 і 4, 2 і 3, 3 і 2)
- Пропишіть.
5. Математичний диктант. Завдання від квіточки.
Утворіть числа та запишіть від найменшого до найбільшого.
   1дес.6од.,   1дес.4од.,   1дес.9од., 1дес.2од.,  2дес.
-    Молодці! 
- Яка ж квіточка з'явиться  у нашому лісі? Це – підсніжник. Підсніжник - багаторічна рослина. Вона дуже цінна, з неї виготовляють лікарські препарати.

6. Опрацювання нового матеріалу. Робота з підручником (с. 173, №1, 5 - усно)

- У нашому лісі ще є квіти. Ось на проталині зацвіла мати-й-мачуха. Її використовують у медицині для лікування хвороб дихальних шляхів, також допомагає укріпити волосся.

 Ці квіти  хочуть вказати нам шлях до роботи з підручником на с. 173.
№ 2 

- Розгляньте перший малюнок до завдання 2.
- Поясніть, як до 11 олівців додали 2 олівці. (11-це 10 і 1. Десяток не чіпаємо, 1од.+2од.=3од. А 10+3=13. Разом -13 олівців.)
- Розгляньте другий малюнок до завдання 2.
- Поясніть, як від 13 олівців відняли 2 олівці. (13 – це 10 і 3. Десяток не чіпаємо.
3 од.-2од.=1од. А 10+1=11. Залишилось 11 олівців.)
- Висновок: щоб до двоцифрового числа додати одноцифрове, потрібно двоцифрове число розкласти на розрядні доданки, одиниці додати до одиниць, а потім ще додати десяток. Щоб від двоцифрового числа відняти одноцифрове, потрібно двоцифрове число розкласти на розрядні доданки, від одиниць відняти одиниці, а потім додати десяток.

Перегляньте відео:

Записуємо тільки ці вирази:
12+4 = 10+6=16                   14+5 = ?         

15+2 = 10+7= 17                  18+1 = ?        

7. Відпочиваємо.
8. Продовжуємо роботу з підручником.
Для того, щоб дізнатися, яка квітка також є первоцвітом, вам необхідно виконати завдання 3 та 4.

Задача 3
 -  Прочитайте задачу 3. Про що в ній ідеться?
 -  Назвіть числові дані, шукане.
-Як дізнатися, скільки всього хробачків з’їли рибки?
-Запишіть розв'язання задачі.(11+8=19(хр.))
- Поясніть, як до 11 додали 8.
 -Сформулюйте повну відповідь задачі.
Пишемо:
I р. - 11 хр.
II р. - 8 хр.
Всього - ? хр.
11+8=19 (хр.)
Відповідь: 19 хробачків з'їли рибки.
                                                                      Задача 4

 -Прочитайте задачу. Про що в ній ідеться?
 -Назвіть числові дані, шукане.
 -Як дізнатися, скільки кружечків намалювало жабеня?
 -Запишіть розв'язання задачі. (15-4=11 (кр.)
  -Поясніть, як від 15 відняли 4.
  -Сформулюйте повну відповідь задачі.
Пишемо:
 Вир. намал. – 15 кр.
 Намал. - ?, на 4 менше.
15-4=11 (кр.)
Відповідь: 11 кружечків намалювало жабеня.

- Чудова робота! Наступна квітка - крокус. Вона занесена до Червоної книги України та має статус "Неоцінена".

  Задача 5 (усно).
  Перегляд відеоролика про дику і свійську кішку.

  - Чим відрізняються ці кішки?
  - Прочитайте задачу .
  - Назвіть числові дані, шукане.
  - Як дізнатися, скільки років може прожити свійська кішка?
  - Розв’язання: 5+10=15 (р.)
  -Сформулюйте повну відповідь задачі.
  - Як ви думаєте, діти, чому свійська кішка живе довше, ніж дика?
            (Про неї піклуються господарі, доглядають, за потреби лікують).
      
9. Підсумок уроку.
Ось так непомітно ми виконали завдання усіх весняних квіточок. Галявинки нашого весняного лісу вкрилися квітами.



Хочу, щоб ви пам'ятали, що ці квіти, з якими ви зустрілися на уроці - особливі. Вони потребують вашої охорони. Їх у наших лісах залишилося дуже мало, тому краще піти до лісу і помилуватися квітами, ніж зірвати і принести додому.

10. Намалюйте будь-які весняні квіти та надішліть мені.



вівторок, 5 травня 2020 р.

ВІВТОРОК 5 ТРАВНЯ

Доброго ранку, мої дорогенькі!


УКРАЇНСЬКА МОВА. Букви Пп. Письмо малої букви п.
1. Пограймося? Що зайве? Чому?
Шафа, стіл, чашка.
Автомобіль, зошит, велосипед.
Ручка, олівець, телевізор.

2. Каліграфічна хвилинка. Запишіть речення.

3. Сьогодні ми продовжуємо вивчати прописні літері.
- Подивіться, хто до нас завітав на урок? Як її звати?
На уроці навчимося писати прописну літеру п маленьку. А як це зробити, дивіться у відео, а потім запишіть у робочий зошит маленьку літеру п (цілий рядок)

4. Відгадайте загадки, запишіть слова-відгадки.

5. З'єднайте склади так, щоб утворилися слова (усно)

6. Відпочиваємо.

7. Назвіть і запишіть предмети.

8. Робота з підручником ( с. 60)
-Прочитайте слова. Знайдіть слово- підпис до малюнка.



- Подивіться уважно на малюнок с. 60, там схематично зображено як виготовляють папір. 
- Прочитайте текст, дайте відповіді на питання.
- Що таке деревина?
- Що таке макулатура?
9. Перегляньте відео, як відбувається сам процес виготовлення паперу.


10. А ось, що з цього приводу нам розповіли Фіксики. 


11. Спробуйте виготовити кораблик.



понеділок, 4 травня 2020 р.

ПОНЕДІЛОК 4 ТРАВНЯ

Доброго ранку, шановні учні!


МАТЕМАТИКА. Розрядна таблиця.

1. Знайдіть однакові малюнки.



2. Виконайте графічний диктант.


ПЕРЕВІРЯЄМО:


3. Каліграфічна хвилинка.

4. Робота з підручником (с.170-172, № 1-2 - усно, 3,4,5 - письмово)
- Сьогодні ми будемо вчитися записувати двоцифрові числа в розрядну таблицю, визначати число десятків і одиниць у кожному числі.
№1
- Розгляньте перший малюнок до завдання 1.

- Скільки всього олівців? (13)
- Як утворили число 13?( 10 олівців у коробці та ще 3 олівці.)
- Отже, число 13 складається з одного десятка та трьох одиниць. У математиці їх називають розрядами: розряд десятків і розряд одиниць.
У кожному двоцифровому числі перша цифра показує число десятків, друга цифра позначає число одиниць. Це можна записати в розрядну таблицю (див. мал. 1)

- Розгляньте другий малюнок до завдання 1.
- Скільки всього олівців? (20)
- Скільки десятків у числі 20? (2)
- Тому в таблиці в розряді десятків написали 2.
- Скільки одиниць у числі 20? (0)
- Тому в таблиці в розряді одиниць написали 0.

- Розгляньте третій малюнок до завдання 1.
- Скільки всього олівців? (4)
- Скільки десятків у числі? (0)
- Тому в розрядній таблиці десятків немає.
- Скільки одиниць у числі 4? (4)
- Тому в таблиці в розряді одиниць написали 4.
- Далі - виконайте усно за зразком.

№ 2

- Розгляньте першу розрядну таблицю в завданні 2.
- Скільки десятків і скільки одиниць у першому числі? (1 дес. і 2 од.)
- Яке це число? (12)
- Скільки десятків і скільки одиниць у другому числі? (1 дес. і 5 од.)
- Яке це число? (15)
- Скільки десятків і скільки одиниць у третьому числі? ( 1 дес. і 7 од.)
- Яке це число? (17)

- Далі - виконайте усно за зразком.

5. Відпочиваємо.



6. Продовжуємо роботу з підручником.

№ 3 (пишемо)
- Запишіть числа. Яке з них одноцифрове?


ПЕРЕВІРЯЄМО:
15, 30, 19, 8

№4 (пишемо тільки 2 стовпчика)

5+5+2= 10+2=12                       10+6-10=?
7+3+3=10+3= 13                       10+8-8=?
1+9+1=10+1= 11                       10+10-10= ?

№ 5 (пишемо)
- З кожної пари виберіть більше число, запишіть їх через кому в рядочок.
- Прочитайте рядок чисел, що утворився: 18, 20, 19, 11, 16, 10. Запишіть.


7. Відпочивайте з користю.