четвер, 23 квітня 2020 р.
ЧЕТВЕР 23 КВІТНЯ
Рада Вас вітати, мої любі!
УКРАЇНСЬКА МОВА. Буквосполучення [дз]. Текст. Заголовок.Головна думка.
1. Знайдіть для кожного слова свій будиночок.
2. Каліграфічна хвилинка.
Пропишіть:
3. Перегляньте відео.
Пропишіть:
3. Перегляньте відео.
4. Запам'ятайте.
5. Робота з підручником (с. 56)
Прочитайте слова та текст. Підберіть заголовок до тексту.
6. Відпочиваємо.
7. Робота в зошиті.
Пропишіть:
Дз дз Дз дз Дз дз Дз дз
8. Встановіть межі слів та запишіть речення.
Дзюрчитьпідземнийструмок.
ПЕРЕВІРЯЄМО:
Дзюрчить підземний струмок.
9. Назвіть предмети та запишіть у зошиті.
10. Виконайте завдання.
середу, 22 квітня 2020 р.
СЕРЕДА 22 КВІТНЯ
Доброго ранку, мої активні учні!
МАТЕМАТИКА. Усна і письмова нумерація чисел 11-20. Читання й запис чисел 11-20.
1. Усний рахунок.
2. Каліграфічна хвилинка.
- Розгорніть зошити, покладіть навскоси, сядьте рівненько та пропишіть:
4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4
6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6
3. Математичний диктант.
4. Робота з підручником (с. 163-165)
Робота з довідничком.
Було б дуже добре вам, діти, знати,
Як слово десяток колись було звати.
№ 2 (с. 164, усно)
- Скільки синіх кубиків на першому малюнку в завданні 2( 10)
- Скільки малинових кубиків на десяти синіх? (1)
- Отже, на першому малюнку 1 кубик і 10 кубиків, тобто один на десятку, або один на дцять. Тому це число так і називається: одинадцять.
- Чи помітили ви підказку в назвах чисел? (Частина назв чисел написані різними кольорами.)
- Поясніть, як утворились і називаються інші числа.
№ 3 (записати)
Запишіть числа.
5. Відпочиваємо.
6. Продовжуємо роботу з підручником.
№ 4 (усно)
Останню рукавичку розберіть самостійно.
№ 5 (записати)
- Пригадайте, що означає вираз "у порядку зростання"? (Від найменшого числа до найбільшого)
- Полічіть, скільки чисел треба записати (9)
- Запишіть числа в порядку зростання.
- Перевірте, чи всі 9 чисел записали.
Перевіряємо: 7, 9, 10, 11, 15, 18, 20, 40, 90.
7. Відпочивайте з користю.
вівторок, 21 квітня 2020 р.
ВІВТОРОК 21 КВІТНЯ
Доброго ранку, мої любі!
УКРАЇНСЬКА МОВА. Букви Зз. Письмо малої та великої букви Зз.
1.
2. Каліграфічна хвилинка.
3. Знайомство з буквою З.
4. Робота з підручником (с. 54-55)
Прочитайте слова, лічилку, текст.
5. Відпочиваємо.
6. Робота в зошиті.
Пропишіть.
7. Відпочиньте та пройдіть "зимовим лабіринтом". Допоможіть Сніговичку перейти на іншу сторону.
8. Подумайте та запишіть слова, які починаються на букву "зе", використовуючи дані поняття (по одному прикладу).
Відпочивайте з користю.
Аудіоказка "Спляча красуня"
Вальс з балету П. Чайковського "Спляча красуня".
Підписатися на:
Дописи (Atom)