пʼятницю, 17 квітня 2020 р.


П'ЯТНИЦЯ 17 КВІТНЯ

Доброго ранку, мої найкращі!






Шановні діти та батьки!

Вітаю Вас з наступаючим світлим і радісним святом - Великоднем! Бажаю Вам щастя і радості, віри і добробуту! Нехай чудесне свято Пасхи принесе любов та світло у Вашу родину, щирість та добро у взаємини, а головне - здоров'я і мир!



четвер, 16 квітня 2020 р.

ЧЕТВЕР 16 КВІТНЯ

Доброго ранку, мої любі!


МАТЕМАТИКА. Додавання та віднімання розрядних чисел - десятків.

1. Усний рахунок. 


2. Каліграфічна хвилинка. 



3. Робота з підручником (с. 162-163, № 1, 2, 6 - усно)

- Сьогодні ми будемо вчитися додавати та віднімати десятки.
Задача 3
- Прочитайте задачу. 
- Назвіть числові дані, шукане перше, шукане друге.
- Скільки всього курток одягнули гномики? (30 і 10)
30 + 10= 40 (к.)
- Як дізнатися, скільки курток залишилось у шафі? (Від 50 відняти 40)
50-40=10 (к.)

Пишемо:
Висіло - 50 к.
Одягнули - 30 к. і 10 к.
Залишилось - ? к.
30+10=40 (к.) - одягнули гномики.
50-40= 10 (к.) - залишилось у шафі.

№ 4 (1 стовпчик - виконуємо разом, другий - самостійно)
- Прочитайте вирази у першому стовпчику.
- Чим вони подібні? (Ті самі цифри: 9,6,3). 
- Чим відрізняються? (У першому виразі віднімаємо та додаємо одиниці, а в другому виразі - десятки.)
Висновок: додавання і віднімання круглих десятків виконується так само, як і одиниць.

9-6+3= 6                  7+3-8=
90-60+30=60           70+30-80=



4. Настав час для відпочинку.


5. Продовжуємо роботу з підручником.

Задача 5 


- Прочитайте задачу. Про що в ній ідеться?
- Скільки карамельок купив равлик? ( 10 і ще 2 десятки, усього - 3 десятки.)
- Скільки карамельок купила ящірка? ( 3 десятки карамельок.)
- Порівняйте кількість карамельок (Іх порівну.)

Пишемо:
1 дес.+2 дес.=3 дес. (к.)
3 дес.=3 дес. 
Відповідь: у равлика і ящірки карамельок однаково.

6. Відпочивайте з користю.



ГРАФІЧНІ ДИКТАНТИ

 

 

 





середу, 15 квітня 2020 р.

СЕРЕДА 15 КВІТНЯ

Доброго ранку, мої чудові учні!


УКРАЇНСЬКА МОВА. Букви Дд. Письмо великої букви Д.

1. Місцезнаходження букви Д у словах.




2. Каліграфічна хвилинка.

3. Пишемо під диктовку.



4. Робота з підручником ( с. 53)
Читаємо склади та слова з буквою "де"


Прочитайте вірш, який заголовок можна підібрати?


5 . Час для відпочинку (п'ємо водичку і танцюємо)


6. Робота в зошиті. 



Подумайте, які слова починаються з великої літери Д? (Данило, Дністер, Дунай)
Запишіть 5 своїх прикладів!

7. Складіть 2-3 речення про свого друга ( або подругу). Запишіть його ім'я, який він, чому ви з ним товаришуєте. 

БАЖАЮ УСПІХІВ!


МАТЕМАТИКА. Лічба десятками.

1. Каліграфічна хвилинка. 




2. Робота з підручником ( с. 160-161, № 1-3 - опрацьовуємо усно)

№ 4

 - Розгляньте перший малюнок до завдання 4. Яких котушок більше? Порівняйте.


Пишемо:

1 дес. > 1               3 дес. = 3 дес.
30< 40                    50 = 5 дес.
80 >70                    2 дес. >9

3. Час для відпочинку.



4. Продовжуємо роботу з підручником.
Задача 5
- Прочитайте задачу 5. Про що в ній ідеться?
- Скільки котів вийшли полювати на мишей? (2 десятки.)
- 2 десятки - скільки це всього котів? ( 20 котів.)
- Скільки котів заснули? (10 котів.)
- Що треба зробити, щоб дізнатися, скільки котів продовжують полювання? ( Від 20 котів відняти 10 котів, тих, які заснули.)

Пишемо:

Вийшли - 2 дес. к.
Заснули - 10 к.
Залишилося - ?
20-10=10 (к.)
Відповідь: 10 котів.

5. З'єднайте значення виразу з відповіддю.





ВІДПОЧИВАЙТЕ!









вівторок, 14 квітня 2020 р.


ВІВТОРОК 14 КВІТНЯ

Доброго ранку, шановні учні!



МАТЕМАТИКА. Лічильна одиниця - десяток.

1. Виконайте завдання та дізнайтеся, яка риба найбільша у світі.



2. Каліграфічна хвилинка.



3. Математичний диктант (запишіть ці 4 вирази у зошит)



4. Опрацювання нової теми. 



5. Робота з підручником (с. 156-159, № 1-5 опрацьовуємо усно)

                                                                      № 5

Робота за запитаннями підручника:
- кожна вежа складається з 10 деталей;
- у першому та в останньому десятках (як і в усіх інших) - однакова кількість деталей, по 10 штук;
- у всіх вежах разом 10 десятків деталей;
- 10 дес. > 3 дес. 
 - 6 дес. > 4 дес. 
- 1 десяток деталей білого кольору.

6. Настав час для відпочинку (розімнись і поспівай)

7. Продовжуємо роботу з підручником.
Задача 6
- Прочитайте задачу. Про що в ній ідеться?
- Назвіть числові дані, шукане.
- Як дізнатися, скільки намистин у коралях? (Від 1 десятка відняти 4 намистини для сережок.) *Кора́лі — намисто із привозних коралових намистинок у вигляді циліндриків, нанизаних на нитку.
- Як від 1 десятка відняти 4? (1 дес.=10)
Записуємо:
Було - 10 н.
Взяла - 4 н.
Залишилось - ?
10-4=6 (н.)
Відповідь: 6 н. у коралях.

Задача 7


- Прочитайте задачу. Про що в ній ідеться?
- Назвіть числові дані, шукане.
- Як довідатись, скільки десятків ложок залишилось у майстра-бобра? (Від 3 десятків відняти 1 десяток, бо 10= 1 дес.)
Записуємо:

Виготовив - 3 дес. 
Продав - 1 дес.
Залишилось - ?
3 дес.-1 дес.= 2 дес.
Відповідь: 2 дес. ложок.

Молодці! Добре попрацювали! 

  А тепер перегляньте Великодню казочку.



Пропоную Вам зробити ось таке миле курча.
Для роботи потрібен кольоровий папір (білий, жовтий, помаранчевий), клей, ножиці, простий олівець, чорний фломастер.






Роботи можна надсилати до п'ятниці.
УСПІХІВ!

понеділок, 13 квітня 2020 р.


ПОНЕДІЛОК 13 КВІТНЯ

Доброго ранку, мої любі!


УКРАЇНСЬКА МОВА. Букви Дд. Письмо малої букви д.

1. Поділіть слова на склади та визначте кількість складів.



2. Хвилинка каліграфії (пропишіть).



3. Знайомство з буквою Д.




4. Робота з підручником ( с. 52)

Погляньте на малюнок. Що ви бачите? Що робить мишка? Що робить котик? Як ви гадаєте, чи можна в реальному житті зустріти динозавра?




Читаємо слова.

Уважно прочитайте текст. Якого кольору та розміру були динозаври? 

5. Настав час для відпочинку.



6. Пишемо букву д.





7. Пальчикова гімнастика.

8. Допишіть в словах пропущені букви і склади (записати).



9. Творче завдання: складіть речення, в якому кожне слово починається з букви Д.   
( чим більше слів, тим краще). 

Наприклад, Дуже добра дівчинка Даринка допомогла дідусеві, домалювала дерево, доїла десерт.


МАТЕМАТИКА. 

Повторити склад числа.



Вивчити:




Бажаю успіхів, мої найкращі учні!