середу, 27 травня 2020 р.

СЕРЕДА 27 ТРАВНЯ

Доброго ранку, шановні учні!


МАТЕМАТИКА. Розрядні доданки.
1. Математичний диктант.
2. Опрацювання нового матеріалу (с. 185-186, №2, 3, 5 - пишемо)


3. Відпочиваємо.


4. Робота з підручником.


Творча робота.








понеділок, 25 травня 2020 р.

ВІВТОРОК 26 ТРАВНЯ

Доброго ранку, мої дорогенькі!


УКРАЇНСЬКА МОВА. Букви Хх. Письмо малої та великої букви Хх.

1. Відгадайте загадки та перегляньте, як пишеться буква Х.




2. Пропишіть рядок, чередуючи велику і маленьку літери Хх.
Хх Хх Хх Хх Хх Хх Хх

3. Прочитайте.
4. Робота з підручником (с. 68-69)
Відгадайте загадку.
Щоки зерням набиває
Заповзятливий мастак
Й в комірчину всіх ховає...
Хто ж це робить так?...(Ховрах).
Завдання 1.
- Прочитайте слова.
- Знайдіть слово – підпис до малюнка.
- Прочитайте односкладові слова.
- Прочитайте двоскладові; трискладові слова.
- Прочитайте найдовше слово.
Завдання 2.Робота над текстом.
Текст. Передбачення за заголовком тексту.
5. Відпочиваємо.



6. Продовжуємо роботу з підручником (с.69)
Чим хизуються кіт та мишка?
Складіть "Сенкан" зі словом хвіст та запишіть у зошит.
Як складати сенкан?
1. Тема (іменник: хто? що?).
2. Опис (два прикметника:який? яка? яке?).
3. Дія (три слова: що робить? що буде робити?).
4. Ставлення (фраза – чотири слова).
Наприклад, сенкан до слова весна:
1. Весна.
2. Яскрава, сонячна.
3. Прийшла, розбудила, заквітчала.
4. Ніби дівчина в віночку.

7. Виконайте завдання. Запишіть слова.




ПОНЕДІЛОК 25 ТРАВНЯ

Доброго ранку, шановні учні!


МАТЕМАТИКА. Знаходження невідомого від'ємника. Числа першої сотні.

1. Усний рахунок.



2. Каліграфічна хвилинка.
3. Математичний диктант.
4. Пригадайте, як називаються числа при відніманні?
- Що одержимо, якщо від зменшуваного віднімемо різницю? (від'ємник)
Висновок: щоб знайти невідомий від'ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.

5. Вивчіть правило.
6. Робота з підручником (с. 182, № 1,2, 4, 6 - усно; № 3, 5 - пишемо)
Задача 3
Усі діти знають рудого кота.
Кіт Леопольд - сама доброта!
Варто девіз його вивчити, діти:
"Треба всім дружно жити на світі!"

- Прочитайте задачу. Про кого в ній ідеться?
- Назвіть числові дані, шукане.
- Перемалюйте схему в зошит. Поясніть, що в ній позначають смужки кожного кольору.
- Допишіть у схемі число рибок, що залишились в акваріумі.
- Як дізнатися, скільки рибок кіт Леопольд подарував друзям? ( Від усіх рибок відняти ті, що залишилися в акваріумі.)
Пишемо:
Було - 17 р.
Подарував - ?
Залишилось - 10 р.
17-10=7 (р.)
Відповідь: 7 рибок кіт подарував друзям.

7. Відпочиваємо.


8. Продовжуємо роботу з підручником.
№ 5

- Повторіть правило знаходження невідомого доданка та від'ємника.
Письмо за зразком:
- Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок (18-3=15)
3+15=18
- Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок (10-6=4)
4+6=10
- Щоб знайти від'ємник, треба від зменшуваного відняти різницю (17-7=10)
17-10=7
Другий стовпчик виконайте самостійно.

9. Працюємо на с. 183-184.
Перегляньте відео та виконайте № 3



Перегляньте відео (нічого писати не потрібно, усно)