ВІВТОРОК 12 ТРАВНЯ
Доброго ранку, мої активні учні!
МАТЕМАТИКА. Порівняння чисел у межах 20.
1. Усний рахунок.
2. Математичний диктант.
1. Запишіть
число, яке стоїть перед числом 10.
2. Запишіть число, яке стоїть між 11 і 13 .
3. Запишіть число, яке складається з 1 дес.6 од.
4. Запишіть число, що на 1 менше 18.
5. Яке стоїть після числа 19.
3. Перегляньте відео.
4. Робота з підручником (с. 174-175, № 3, 6, 7 - усно )
№ 1
- Зверніть увагу, що числа 11 і 12 розташовані правіше від числа 10 і лівіше від числа 13.
- У числовому ряду видно, що числа 16 і 17 розташовані правіше від числа 15 і лівіше від числа 18.
Висновок: числа, розташовані у числовому ряду правіше від заданого, - більші, лівіше від заданого, - менші.
Пишемо:
11, 12, 16, 17
5. Відпочиваємо.
6. Продовжуємо роботу з підручником.
Завдання від кота Леопольда.
№ 4
- Пишемо: 11 плюс 3, пропускаємо клітинку для знака, пишемо 13.
Міркуємо: зліва маємо суму чисел 11 і 3, справа - число 13. Щоб порівняти вираз і число, потрібно спочатку знайти значення виразу: 11+3= 14. А 14 більше, ніж 13. Тому пишемо знак ">". (Над сумою можна олівцем надписати значення виразу 14.) Перевіряємо: справді, 14 більше, ніж 13.
Пишемо тільки перший стовпчик № 4!
11+3>13 13<19-3
16-3=13 13<12+2
Задача 5
- Прочитайте задачу. Про що в ній ідеться?
- Скільки було гірських велосипедів?
- Що сказано про спортивні велосипеди?
- Що значить вираз "на 3 більше"?
- Як дізнатися, скільки було спортивних велосипедів?
- Запишіть розв'язання задачі.
- Поясніть, як до 16 додали 3.
- Сформулюйте, повну відповідь задачі.
Пишемо:
Гірськ. - 16 в.
Спорт. - ?, на 3 в. б.
16+3=19 (в.)
Відповідь: 19 спорт. велосипедів було в магазині.