пʼятницю, 15 травня 2020 р.

П'ЯТНИЦЯ 15 ТРАВНЯ

Доброго ранку, мої любі!


УКРАЇНСЬКА МОВА. Письмо великої букви Р.

1. Творче списування.
Впізнайте слово і самостійно запишіть його у зошиті (перше слово з великої літери).

ва   мо
ка   ріп
ре мо
ло мо ко.

2. Сьогодні ми продовжуємо вивчати літеру Р.
Перегляньте відео та пригадайте, як пишеться літера Р. Пропишіть 1 рядок великої літери.

3. Перегляньте казку.


4. Пропишіть.

5. Відпочиньте.


6. Робота з підручником.
-Прочитайте слова, знайдіть слово-підпис до малюнка.
- Прочитайте віршик 3 р., порахуйте, скільки літер Рр у віршику.
7. Квітка-алфавітка (усно)

8. - Діти, я вам пропоную провести алфавітне розслідування. Вам необхідно знайти слова, в яких є літера Р і намалювати їх на окремому аркуші паперу.

Гарних вихідних!







четвер, 14 травня 2020 р.

ЧЕТВЕР 14 ТРАВНЯ

Доброго ранку, шановні учні!



МАТЕМАТИКА. Знаходження невідомого доданка.

1. Налаштуймося на швидку роботу на уроці.
 На мої запитання відповідайте швидко.
• У птаха це крило, а у людини... (рука).
• У звіра лапа, а у людини... (нога).
• У цукерки фантик, а у людини... (одяг).
• У машини мотор, а у людини... (серце).
• У риби зябра, а у людини... (легені).

2. Усний рахунок.

3. Каліграфічна хвилинка.
Сьогодні ми з вами напишемо цифру 7. Пропишіть цілий рядок в робочому зошиті, а потім перегляньте відео, чому ця цифра магічна ?


4. Опрацювання нового матеріалу.
- Пригадайте, як називаються компоненти при додаванні та відніманні.


- Перегляньте презентацію. Задачі на знаходження невідомого доданка.



5. Робота з підручником (с. 175-176, № 1, 4, 5 - опрацювати усно)

Прочитайте та вивчіть математичне правило

Задача 2
- Прочитайте завдання 2. Про кого в ньому йдеться?
- Назвіть числові дані, шукане.
- Перемалюйте схему в зошит. Що в ній позначає число 7? ( Кількість усіх козенят.) Що позначає помаранчева частина смужки зі знаком питання? (Решта козенят, які писали літери.)
- Яке числове дане ще не позначене у схемі? (Двоє козенят, які читали Буквар.) Як позначити це число? (На фіолетовій частині смужки написати 2.)
- Як дізнатися, скільки козенят писали літери? (Від усіх козенят забрати тих, які читали Буквар, тобто від суми 7 відняти відомий доданок 2.)
Пишемо:
7-2=5 (к.)
Відповідь: 5 козенят писали літери.

6. Відпочиваємо.

7. Продовжуємо роботу з підручником.

Задача 3
- Прочитайте задачу. Про кого і ній ідеться?
- Назвіть числові дані, шукане. Змоделюйте описану в задачі ситуацію за допомогою схеми.

- Як дізнатися, скільки козенят стрибали зі скакалкою (Від усіх козенят забрати тих, які грали у футбол, тобто від суми 7 відняти відомий доданок 3.)
Пишемо:


7-3=4 (к.)
Відповідь: 4 козенят стрибали зі скакалкою.
№ 6

Цей знак позначає кругові вирази. Кругові вирази – це математичне поняття. Їх також називають круговими прикладами. Це вирази, в яких відповідь останнього прикладу має бути початком першого – і так іде по колу. Через це вони називаються круговими. У круговому виразі новий приклад повинен починатися з попереднього.

Пишемо:

60-10=50 (наступний вираз повинен починатися з 50-ти)
50+30=80 (наступний вираз повинен починатися з 80-ти)
Далі виконайте самостійно.

8. Для кожного малюнка складіть вираз (усно)
9. Ви сьогодні гарно попрацювали. Перейдіть за посиланням та отримайте веселий подарунок.



середу, 13 травня 2020 р.

СЕРЕДА 13 ТРАВНЯ

Доброго ранку, мої чудові учні!


УКРАЇНСЬКА МОВА. Букви Рр. Письмо малої букви р.

1. Послухайте віршик Ганни Чубач. Про кого йдеться у віршику?

2. До нас у гості завітав Равлик.
- Діти, яка перша літера у слові Равлик? Так, це літера Р (ер), сьогодні ми будемо її вивчати.

Перегляньте відео.

3. Завдання від Равлика. Знайдіть літеру р у словах. Де вона знаходиться?


4.  Робота з підручником. Читаємо разом. (с. 62)

- Прочитайте слова. Знайдіть слово-підпис до малюнка. 

- Пригадайте, що таке медіа?
- Розгляньте рекламу йогурта, подумайте, для чого його рекламують.


5. Відпочиньте. Підготуйте пальчики до письма.


6. Пропишіть.


7. Складіть звукову модель цих слів:

8. Равлик дуже задоволений вашою роботою.
Я вам пропоную  виготовити равлика із пластиліну.








понеділок, 11 травня 2020 р.

ВІВТОРОК 12 ТРАВНЯ

Доброго ранку, мої активні учні!









МАТЕМАТИКА. Порівняння чисел у межах 20.

1. Усний рахунок.




2. Математичний диктант.


1. Запишіть число, яке стоїть перед числом 10.
 2. Запишіть число, яке стоїть між 11 і 13 .
 3. Запишіть число, яке складається з 1 дес.6 од.
 4. Запишіть число, що на 1 менше 18.
 5. Яке стоїть після числа 19.

3. Перегляньте відео.


4. Робота з підручником (с. 174-175, № 3, 6, 7 - усно )

№ 1


- Зверніть увагу, що числа 11 і 12 розташовані правіше від числа 10 і лівіше від числа 13.
- У числовому ряду видно, що числа 16 і 17 розташовані правіше від числа 15 і лівіше від числа 18.
Висновок: числа, розташовані у числовому ряду правіше від заданого, - більші, лівіше від заданого, - менші.

Пишемо:
11, 12, 16, 17

5. Відпочиваємо.


6. Продовжуємо роботу з підручником.
Завдання від кота Леопольда.


№ 4
- Пишемо: 11 плюс 3, пропускаємо клітинку для знака, пишемо 13.
Міркуємо: зліва маємо суму чисел 11 і 3, справа  - число 13. Щоб порівняти вираз і число, потрібно спочатку знайти значення виразу: 11+3= 14. А 14 більше, ніж 13. Тому пишемо знак ">". (Над сумою можна олівцем надписати значення виразу 14.) Перевіряємо: справді, 14 більше, ніж 13.

Пишемо тільки перший стовпчик № 4!
11+3>13                   13<19-3                   

16-3=13                   13<12+2             

Задача 5

- Прочитайте задачу. Про що в ній ідеться?
- Скільки було гірських велосипедів?
- Що сказано про спортивні велосипеди?
- Що значить вираз "на 3 більше"?
- Як дізнатися, скільки було спортивних велосипедів?
- Запишіть розв'язання задачі.
- Поясніть, як до 16 додали 3.
- Сформулюйте, повну відповідь задачі.
Пишемо:
Гірськ. - 16 в.
Спорт. - ?, на 3 в. б.
16+3=19 (в.)
Відповідь: 19 спорт. велосипедів було в магазині.