четвер, 30 квітня 2020 р.

ЧЕТВЕР 30 КВІТНЯ

Доброго ранку, любі діти!


УКРАЇНСЬКА МОВА. Букви Гг. Письмо великої букви Г. Досліджуємо медіа.

1. Розминка.


2. Відгадайте загадку та пропишіть 1 рядок слова-відгадки.
Я — чудовий дар осінній,
Люблять всі моє насіння.
Каша з мене теж смачна,
До вподоби всім вона.
Відгадайте, як я звусь.
Упізнали? Я — ... (гарбуз).
3. Перегляньте відео.
На минулому уроці ми познайомилися з написанням маленької літери г, сьогодні ми знайомимось з написанням її "старшої сестрички" - великої Г.                                            Перегляньте відео та запишіть рядок великої літери Г.
4. Що таке медіа?

Подивіться уважно на зображення. Медіа - це те, що допомагає поширювати інформацію.

5. Пальчикова гімнастика.

6. Робота з підручником (с. 59)

- Що читають кіт та мишка?
- Прочитайте разом з ними слова.




7. Відпочиваємо.

8. Виконайте завдання (письмово)

9. Творче завдання: уявіть, що ви є автором шкільної газети. Пофантазуйте, проявіть творчість та підберіть назву газети та 5 рубрик. Запишіть їх.
10. Перегляньте, як можна зробити гарну сукню з газет.

Чекаю конкурсні відеороботи та відео з фокусами. 
Завтра вихідний. Гарного відпочинку та відмінного настрою!









середу, 29 квітня 2020 р.

СЕРЕДА 29 КВІТНЯ

Доброго ранку, мої креативні учні!













МАТЕМАТИКА. Лічба в межах 20. Числа другого десятка.

1. Усний рахунок.




2. Каліграфічна хвилинка.


3. Математичний диктант.



4. Опрацювання нового матеріалу.

- Урок наш буде незвичайний. Усі ми потрапимо у казку. Яку саме, ви здогадаєтесь, коли побачите першу ілюстрацію. Один із казкових героїв просить допомогти йому.


  - Ви любите казки? А чи готові ви допомагати один одному? А чи зможете сьогодні допомогти Колобку? Він хоче помандрувати, але всього боїться. Допоможемо йому перебороти тривогу, страх?


Робота з підручником (с. 168-170, № 4, 5, 12 - виконуємо письмово)

№ 2

    Котиться Колобок, а назустріч йому Зайчик, та й каже: "Якщо не виконаєш 2 завдання, то я тебе з’їм". Щоб допомогти Колобкові потрібно розкласти 10 паличок, потім докласти по одній паличці та лічити до 20. Виконаємо це завдання, щоб врятувати Колобка?

Робота з довідничком
№ 3
- Яке найменше число другого десятка? (11). Найбільше? (20)

- Добре, діти, від Зайчика врятували Колобка.


№ 4, № 5 (записати)

Котиться Колобок, а назустріч йому Вовк. Вовк каже: "Якщо не виконаєш моїх декілька завдань, я тебе з’їм".
«Дітки, допоможіть», -просить Колобок.
- Допоможемо йому?

ПЕРЕВІРЯЄМО:
№ 4
16, 12, 10.
№ 5
16, 17, 18, 19; 15.

- Тепер Колобок може рушати далі.

5. Відпочиваємо.

6. Продовжуємо роботу з підручником.

№6-11 - виконуємо усно



Котиться Колобок далі, а назустріч йому Ведмідь. Та й каже:  "Якщо не виконаєш декілька завдань, то з’їм тебе"
-Давайте допоможемо Колобкові!

Пояснюю завдання № 7,8
Зверніть увагу на запитання : "Що спільного мають числа 15, 14, 13, 12, 11, 10?" (Усі вони двоцифрові. Найбільше з них - 15, найменше - 10)

У завданні 8 зверніть увагу на два способи, якими можна розбити числа 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7:
- числа другого десятка (16, 15, 14, 13, 12, 11) і числа першого десятка (10, 9, 8,7);
- числа двоцифрові (16, 15, 14, 13, 12, 11, 10) і одноцифрові (9, 8,7)

- Молодці, діти! Допомогли Колобкові!



Покотився Колобок далі, а назустріч йому Лисичка та й каже: "Якщо не виконаєш завдання № 12, то я тебе з’їм!
-А ви знаєте, що Лисичка дуже хитра?
-Ну то як, допоможемо Колобкові?
-Тоді пишемо:
№ 12 (самостійно)

- Діти, я пишаюся вами, ви врятували Колобка!

- Всі казкові герої дуже здивовані, що учні 1 класу вже так багато знають та вміють! 
А я знала, що ви маєте міцні знання, вірила у вас, що ви дружні, працьовиті і завжди готові прийти на допомогу!



Відпочивайте з користю:










вівторок, 28 квітня 2020 р.

ВІВТОРОК 28 КВІТНЯ

Доброго ранку, мої любі!


УКРАЇНСЬКА МОВА. Букви Гг. Письмо малої букви г.

1. Повторення вивченого.



2. Каліграфічна хвилинка.
Пропишіть.

3. Малюнковий диктант. 

4. Робота з підручником (с. 58)

- Яким на малюнку зобразили дракона? Злим чи добрим? Як це зрозуміли? Що ви знаєте про драконів? Ознайомтеся з інформацією про дракона.


5. Прочитайте слово біля малюнка та назвіть перший звук. 
Який він [г'], [г]? 
Визначте кількість складів, наголошений склад.
Прочитайте слова у стовпчиках.

Робота з текстом
Погляньте на малюнок, скільки голів має дракон? Чим займається кожна голова? Чи хотіли б ви мати такі здібності? Про що буде текст, як гадаєте? Самостійно прочитайте 2 рази. Яка головна думка тексту?
6. Настав час для відпочинку. Cпробуйте повторити.



7. Пригадайте, як пишеться літера "ге".


Пропишіть 1 рядок букви г:
г г г г г г г г г г г г г г г г г г г г г г г г г

Виконайте вправу "Квітка-алфавітка"

8.  Перейдіть за посиланням та виконайте тест.


9. Спробуйте виготовити дракона з пластиліну.















понеділок, 27 квітня 2020 р.

ПОНЕДІЛОК 27 КВІТНЯ

Усміхненого ранку, мої активні першокласники!


МАТЕМАТИКА. Утворення чисел 11-20. Додавання одноцифрових чисел до 10. 

Зараз урок математики
Цирк прийшов сьогодні в клас,
Щоб перевірити всіх нас:
вміємо рахувати, цифри в зошиті писати,
Чи знаємо чисел склад ,
Чи усе у нас гаразд. Ви  у цирку побуваєте і багато чого взнаєте.
 Цирк сьогодні, цирк незвичний
 Цирк на уроці – математичний.
- А чи знаєте ви, хто виступає в цирку?
Тож, починаймо!



1. Усний рахунок.

- До цирку піднімаємось по сходах.
Хто найшвидше обчислить приклади?


В залі ми повинні сісти  на свої місця.
Продовжити ланцюжок чисел (усно)

2.  А тепер завдання від акробатів - каліграфічна хвилинка.

3. Робота з підручником (с. 166-168, № 2, 4, 6 - виконати письмово )
№ 1


- Скільки олівців у коробці? (10)
- Скільки стане олівців, якщо додати ще 1 зелений олівець? (11)
- То як отримали число 11? (10+1=11)
- Поясніть, як отримали наступні числа.
- Скільки коробок олівців отримали? (2 коробки.)
- Скільки в них олівців? (20, або 2 десятки)

№ 2
Запишіть самостійно (одразу відповіді)

№ 3 (усно)
- А чи знаєте ви, хто виступає в цирку? Так, тваринки.

Зайченятко вушко чеше:
"Морквин маю лише 10.
Поможіть-но, друзі, швидше,
Щоб морквинок стало більше!"

- Скільки ще потрібно морквин, щоб їх стало 12? (Ще 2)
- Поясніть, чому 2? (Тому що 12 - це 10 і 2)
- Скільки ще потрібно морквин, щоб їх стало 15? ( Ще 5)
- Поясніть, чому 5? (Тому що 15 - це 10 і 5)
- Скільки ще потрібно морквин, щоб їх стало 19? ( Ще 9)
- Поясніть, чому 9? (Тому що 19- це 10 і 9)
- Скільки ще потрібно морквин, щоб їх стало 20? ( Ще 10)
- Поясніть, чому 10? (Тому що 20 - це 10 і 10)






4. Настав час для відпочинку.







5. Продовжуємо роботу з підручником.

Задача 4
- Прочитайте задачу. Про що в ній ідеться?
- Назвіть числові дані, шукане.
- Чи можемо ми дізнатися, скільки всього друзів запросила лисичка? Як?
Пишемо коротку умову:
По тел. - 10 др.
Письм. - 4 др.
Всього - ?
10+4=14 (др.)
Відповідь: лисичка запросила 14 друзів.
Якщо дитині важко,  тоді пишіть скорочено: 
Відповідь: 14 друзів.

№ 5 (усно)

- 10 олівців і 2 олівці - разом їх 12. Від 12 олівців забрати 2, залишиться 10. Від 12 олівців забрати 10, залишиться 2. Числова трійка: 12 - це 10 і 2. Від 12 відняти 10, залишиться 2. Від 12 відняти 2, залишиться 10. 
- Обчислення виразів виконуйте за допомогою олівців, так легше.

№ 6
10+4=14       17-10=?
13-3=10        16-6=?


6. Перегляньте відео.



7. Творче завдання: уявіть, що ви чарівники! Разом із батьками придумайте фокус або знайдіть його у мережі, зніміть відео, як ви його виконуєте та надішліть мені.  Потім я змонтую фільм з фокусами.
Важливо: надіслати відео до п'ятниці.