ПОНЕДІЛОК 25 ТРАВНЯ
Доброго ранку, шановні учні!
МАТЕМАТИКА. Знаходження невідомого від'ємника. Числа першої сотні.
1. Усний рахунок.
2. Каліграфічна хвилинка.
3. Математичний диктант.
4. Пригадайте, як називаються числа при відніманні?
- Що одержимо, якщо від зменшуваного віднімемо різницю? (від'ємник)
Висновок: щоб знайти невідомий від'ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.
5. Вивчіть правило.
6. Робота з підручником (с. 182, № 1,2, 4, 6 - усно; № 3, 5 - пишемо)
Задача 3
Усі діти знають рудого кота.
Кіт Леопольд - сама доброта!
Варто девіз його вивчити, діти:
"Треба всім дружно жити на світі!"
- Прочитайте задачу. Про кого в ній ідеться?
- Назвіть числові дані, шукане.
- Перемалюйте схему в зошит. Поясніть, що в ній позначають смужки кожного кольору.
- Допишіть у схемі число рибок, що залишились в акваріумі.
- Як дізнатися, скільки рибок кіт Леопольд подарував друзям? ( Від усіх рибок відняти ті, що залишилися в акваріумі.)
Пишемо:
Було - 17 р.
Подарував - ?
Залишилось - 10 р.
17-10=7 (р.)
Відповідь: 7 рибок кіт подарував друзям.
7. Відпочиваємо.
8. Продовжуємо роботу з підручником.
№ 5
- Повторіть правило знаходження невідомого доданка та від'ємника.
Письмо за зразком:
- Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок (18-3=15)
3+15=18
- Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок (10-6=4)
4+6=10
- Щоб знайти від'ємник, треба від зменшуваного відняти різницю (17-7=10)
17-10=7
Другий стовпчик виконайте самостійно.
9. Працюємо на с. 183-184.
Перегляньте відео та виконайте № 3
Перегляньте відео (нічого писати не потрібно, усно)
Немає коментарів:
Дописати коментар