понеділок, 25 травня 2020 р.

ПОНЕДІЛОК 25 ТРАВНЯ

Доброго ранку, шановні учні!


МАТЕМАТИКА. Знаходження невідомого від'ємника. Числа першої сотні.

1. Усний рахунок.



2. Каліграфічна хвилинка.
3. Математичний диктант.
4. Пригадайте, як називаються числа при відніманні?
- Що одержимо, якщо від зменшуваного віднімемо різницю? (від'ємник)
Висновок: щоб знайти невідомий від'ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.

5. Вивчіть правило.
6. Робота з підручником (с. 182, № 1,2, 4, 6 - усно; № 3, 5 - пишемо)
Задача 3
Усі діти знають рудого кота.
Кіт Леопольд - сама доброта!
Варто девіз його вивчити, діти:
"Треба всім дружно жити на світі!"

- Прочитайте задачу. Про кого в ній ідеться?
- Назвіть числові дані, шукане.
- Перемалюйте схему в зошит. Поясніть, що в ній позначають смужки кожного кольору.
- Допишіть у схемі число рибок, що залишились в акваріумі.
- Як дізнатися, скільки рибок кіт Леопольд подарував друзям? ( Від усіх рибок відняти ті, що залишилися в акваріумі.)
Пишемо:
Було - 17 р.
Подарував - ?
Залишилось - 10 р.
17-10=7 (р.)
Відповідь: 7 рибок кіт подарував друзям.

7. Відпочиваємо.


8. Продовжуємо роботу з підручником.
№ 5

- Повторіть правило знаходження невідомого доданка та від'ємника.
Письмо за зразком:
- Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок (18-3=15)
3+15=18
- Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок (10-6=4)
4+6=10
- Щоб знайти від'ємник, треба від зменшуваного відняти різницю (17-7=10)
17-10=7
Другий стовпчик виконайте самостійно.

9. Працюємо на с. 183-184.
Перегляньте відео та виконайте № 3



Перегляньте відео (нічого писати не потрібно, усно)





Немає коментарів:

Дописати коментар